Nieuws, november 2021

18 november 2021

Jongerenenquête

Foto: Mart Smit / Mart Smit
Ons raadslid in Terneuzen, Jean-Paul Casteleijn heeft een jongerenenquête opgesteld. Lees verder
7 november 2021

LEDENVERGADERING samen MET hulst, Sluis en Terneuzen

Op zaterdag 6 november 2021 organiseerden we onze LEDENVERGADERING samen met de afdeling Sluis en Hulst. Het KIEZEN voor het nieuwe PARTIJBESTUUR stond als eerste op het programma en kon dus makkelijk door Hulst en Sluis meegevolgd worden.

Onze nochtans lekker ruime zaal in de Kameleon leek al snel "gevuld" met 20 enthousiaste SP-ers die keurig netjes op anderhalve meter plaats konden nemen nadat ze door Mart gecontroleerd waren bij de ingang op QR-code en identiteitspas. Daarbij wou ik iedereen feliciteren. Echt niemand hebben we de ingang moeten weigeren. Trots op jullie allemaal.

4 november 2021

SP LANCEERT MELDPUNT ZWARTE LIJSTEN VAN DE BELASTINGDIENST

Honderdduizenden Nederlanders staan op zwarte lijsten van de Belastingdienst.

1 november 2021

Een MOR indienen werkt echt.

Iedere onveilige situatie op de weg kun je doorgeven aan de gemeente onder de vorm van een MOR (Melding Openbare Ruimte).

Op de website van de gemeente Terneuzen kun je snel en makkelijk melding doen van bijvoorbeeld een straatverlichting die stuk is, een rioolput die niet meer doorloopt of…. zoals wij laatst doorgaven : “putten naast het wegdek”.

Nieuws per jaar