Een MOR indienen werkt echt.

1 november 2021

Een MOR indienen werkt echt.

Iedere onveilige situatie op de weg kun je doorgeven aan de gemeente onder de vorm van een MOR (Melding Openbare Ruimte).

Op de website van de gemeente Terneuzen kun je snel en makkelijk melding doen van bijvoorbeeld een straatverlichting die stuk is, een rioolput die niet meer doorloopt of…. zoals wij laatst doorgaven : “putten naast het wegdek”.

Als je van de Vrijheidslaan naar Noten rijdt moet je een smalle weg inslaan die zowel rechts als links putten vertoonde. Althans op 5 oktober jl. nog wel.

Aan de hand van foto’s konden we duidelijk laten zien dat er allicht iets gedaan moest worden voordat het nog erger werd.

Onze melding ging in week 40 de deur uit en in week 43 stonden bij de afslag reeds twee paaltjes, waardoor geen automobilist meer naast het wegdek een put kan veroorzaken.

Heel erg vlot gedaan van onze gemeente !!!!!!

Een MOR indienen werkt dus echt !!!!!!

Reacties

we wonen in de mascagnistraat en bij ons in de wijk lopen snachts mensen buiten alcohol en drugs te gebruiken en dit zorgt voor een hoop overlast en zwerfvuil zoals bier blikjes, resten van joints en busjes van lachgas of zo iets dergelijks. als het opgeruimd word dan is het de volgende ochtend weer het zelfde

Er hoopt vuil op bij de ondergrondse vuilbakken aan de Diepenbrock str.graag opruimen! DIT IS DE LAATSTE KEER DAT IK EEN MOR MELDING MAAK!! regel deze zaken eens goed!!

Beste,
Ik heb het gevoel dat er met de mor meldingen niets gedaan wordt, wij zijn al vanaf 2017 aan het klagen over de verkeersdrempel thv de Toermalijnsingel 45.
Als er zwaar verkeer over rijdt staan de huizen te daveren, met de nodige schade als gevolg, scheuren in de muren en dergelijke.
Op dit moment komt er om de tien minuten een tractor voorbij volgeladen met grond, waar dit vandaan komt of naartoe gaat geen idee.
Er wordt toegegeven dat er achterstallig onderhoud is, enkele jaren teru kwam er iemand die een paar stenen eruit gehaald heeft en het zand wat gladgestreken, dat was alles, niet voldoende uiteraard.
Er is iemand wezen kijken en op dat moment kwam er een vuilniswagen over gestuiterd, hij heeft de aardbeving duidelijk gevoeld en zei: “Daar moet inderdaad wat aan gebeuren”.
Maar wederom niemand thuis bij de gemeente, graag uw reactie