Afdeling

Welkom bij de Terneuzense afdeling van de SP.

Een afdeling die met heel veel enthousiasme en gedrevenheid binnen de kortste keren opgezet was. Dat konden we niet alleen voor elkaar krijgen. Afdelingsvoorzitter SP Hulst Ger van Unen, heeft de werkgroep SP Terneuzen meegetrokken en neergezet als een heldere afdeling die ervoor gaat. Ook zij werd telkens weer gesteund door leden van de SP afdeling Hulst. Zo waren Marja Snoeren, Ineke Swartjes en Rob van Willigenburg telkens van de partij, waarvoor onze dank.

Wij hier in Terneuzen willen dat iedereen die kan en mag stemmen de kans krijgt om een partij te vinden die voor een socialere en duurzamere samenleving gaat. De SP wil verandering en die kan er komen. Een balans in de samenleving kan ontstaan, als iedereen oog heeft voor de ander, ook voor de mens in nood. Laten we de balans bestuderen en die in evenwicht brengen. Dan wordt ons Terneuzen, ons land, een socialer land waar het goed toeven is.