Nieuwjaarsreceptie van de gemeente Terneuzen

26 december 2018

Nieuwjaarsreceptie van de gemeente Terneuzen

"Wij nodigen u van harte uit voor de nieuwjaarsreceptie van de gemeente Terneuzen op donderdag 10 januari 2019. De bijeenkomst is van 16.30 tot 19.00 uur in Bio Base Europe Training Center (Zeelandlaan 2) in Terneuzen.

Gastspreker: Diederik Samsom
De receptie biedt ruim de gelegenheid om elkaar te ontmoeten en te spreken. Om 17.30 uur houdt burgemeester Jan Lonink zijn nieuwjaarstoespraak. Diederik Samsom is als spreker te gast en geeft zijn visie op duurzaamheid in onze regio. Samsom is onder meer betrokken bij North Sea Port (lid toezichthoudend orgaan) en bij het landelijke klimaatberaad.

Solar team
Het Solar team van het Technasium in Terneuzen is aanwezig met hun zonneboot. De leerlingen geven u tijdens de receptie graag persoonlijk uitleg over hun duurzame schoolproject.

Duurzaamheid
De nieuwjaarsreceptie staat in het teken van duurzaamheid. Energie en klimaat zijn onderwerpen die een steeds grotere rol spelen. Een duurzame toekomst vraagt inbreng van iedereen: overheden, bedrijven, organisaties, onderwijs en inwoners. Bij de start van 2019 zetten we daarom graag de schijnwerpers op dit actuele thema.

Tot ziens op 10 januari!"