Zwartboek Dethon 2020 werd aangeboden

29 oktober 2020

Zwartboek Dethon 2020 werd aangeboden

Het Zwartboek DETHON 2020 werd gisteren 29 oktober om 17u overhandigd door Jasper van Dijk aan de heer van den Berghen, directeur van Dethon.

Jasper van Dijk zit in de Tweede Kamer voor de SP en kwam naar Terneuzen om de medewerkers van Dethon een hart onder de riem te steken.

In het Zwartboek DETHON 2020 staan niet alleen de klachten en vragen die we binnenkregen van werknemers, ook bieden we voorstellen aan die tot een betere werksfeer kunnen leiden.

Een van onze voorstellen is om een onafhankelijk onderzoek in te stellen. We hopen dat de leden van het algemeen bestuur van Dethon dit voorstel zullen overnemen, want mr. van den Berghen gaf aan dit niet zelf te kunnen beslissen.

Bedankt Jasper voor "de dag met het gouden randje".                                                       Dank zij jouw komst naar Dethon heeft het "Zwartboek" een "lift" gekregen. Waar we hard voor gewerkt hebben heb jij op een mooi podium geplaatst. Samen met Omroep Zeeland, de PZC, Go-rtv, het FNV, de ondernemingsraad en de directeur van Dethon krijgen de werknemers van Dethon nu de aandacht die ze verdienen en moeten ze hun problemen niet meer alleen dragen.

Het zwartboek kunt u lezen via de hieronderstaande link.