Een grote inktvis met tal van tentakels.

8 april 2018

Een grote inktvis met tal van tentakels.

Op 11 april a.s. debatteert de Tweede Kamer over de Sociale Werkvoorziening. De uitzending van Zembla over de afbraak van de SW-bedrijven heeft ervoor gezorgd dat de politici nu met spoed samenkomen en hopelijks zullen inzien dat er iets verbeterd mag worden aan hun destijds veel te snel opgestelde en uitgevoerde plannen.

De Tweede Kamer moet blijven toezien op het juist handelen van de regering en op de steeds weer nieuwe tentakels die uit die grote inktvis spruiten. De inktvis die de PARTICIPATIEWET voorstelt. Wie had kunnen denken dat deze zeediertjes beeldspraak zouden kunnen worden voor de gecreëerde 'PARTICIPATIEWET'. Geschapen door de mens, dus vol van vernuftigheden. Er zullen hoe dan ook nog tentakels uitspringen die we maar zullen moeten accepteren, volgens Rutte. Ook dan zullen we weer beroep doen op onze leden van de Tweede Kamer die niet alles voor normaal aannemen. Gelukkig maar.