Campagne-aftrap SP Zeeland

22 februari 2018

Campagne-aftrap SP Zeeland

Alle Zeeuwse SP-afdelingen kwamen gisterenavond bijeen in Vlissingen om de campagne van de gemeenteraadsverkiezingen in te luiden.

In de - door de SP-afdeling Vlissingen - bijzonder sfeervol ingerichtte Machinefabriek aan de Willem Ruysstraat in Vlissingen, was het een drukte van belang.

Statenlid Sylvia Tuinder en Cem Lacim van de Tweede Kamer spraken ons toe. Hun gedrevenheid was voelbaar, hun boosheid om de gang van zaken aan de kust, op de wegen, op Schiphol. Best wel landelijke onderwerpen.

Toch wisten ze te benadrukken dat wij als locale afdelingen er goed aan doen ons te blijven bekommeren over de dicht-bij-problematiek. Onze Westerscheldetunnel die tolvrij moet komen, onze luchtkwaliteitsmetingen die niet vergeten mogen worden, onze bevolking die toch dat dorpscentrum terug moet krijgen, onze ouderen die verzorgd moeten worden en onze jongeren die op moeten bloeien in een gezonde, veilige en kansrijke omgeving.

Alle aanwezige lijsttrekkes kwamen aan het woord en dan hebben we het over Tholen, Hulst, Goes, Vlissingen, Schouwen-Duiveland, Terneuzen, Middelburg en Sluis. (van links naar rechts op de groepsfoto)

Foto: sonja mulleman / sonja mulleman

Vlissingen.....BEDANKT